Napisz do nas!
[email protected]pon-pt od 09:00 do 17:00

Zakupy hurtowe w SuperTech.pl

Oferujemy atrakcyjne ceny dla naszych Klientów Hurtowych

Czy szukasz produktów pod jednorazowe zamówienie lub przetarg?

Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży Hurtowej - pod adresem [email protected]
Możliwie najbardziej szczegółowo opisz czego poszukujesz, najlepiej podając kody produktów lub linki do produktów w naszym systemie wraz z ilościami.
Dedykowani specjaliści dobiorą produkty oraz w Twoim imieniu wynegocjują najlepsze ceny z producentami!

Myślisz o długofalowej współpracy hurtowej?

  1. Załóż konto w naszym systemie SuperTech.pl - tutaj
  2. Napisz e-mail na adres [email protected] podając:
    - swój login podany podczas rejestracji
    - dane firmy, którą prowadzisz (NIP, REGON, adres itp.)
    - w 2-3 zdaniach czym zajmuje się firma oraz jakie kategorie produktowe interesują Ciebie najbardziej
    - przewidywany obrót miesięczny netto w pln
    - czy niezbędny jest dostęp do API
  3. Po weryfikacji przesłanego wniosku przyznamy Tobie odpowiedni próg rabatowy w systemie i powiadomimy Ciebie
  4. Gdy rabat zostanie przyznany - Twoje ceny automatycznie ulegną aktualizacji i będziesz już mógł zamawiać w cenach hurtowych (będąc zalogowanym)
Ważne! Jeśli myślisz o dużym zamówieniu - zawsze warto wysłać do nas e-mail na adres [email protected] w celu uzyskania indywidualnej oferty cenowej pod konkretne zamówienie, przy jednorazowym zamówieniu wielu produktów o znacznej wartości - jesteśmy w stanie zaoferować niższe niż systemowe ceny.



Czy mogę zamawiać produkty w cenach hurtowych z dostawą do Klienta Końcowego (dropshipping)?

Tak, nasz system umożliwia zdefiniowanie adresu pod który zostanie dostarczone zamówienie, możesz w tym miejscu podać adres swojej firmy/sklepu lub adres Klienta Końcowego, przesyłka zostanie dostarczona wprost do Klienta.

Jakie są sposoby płatności? Czy można uzyskać limit kredytowy?

System oferuje możliwość przedpłaty poprzez przelewy24, przelew tradycyjny, płatność za pobraniem lub płatność kryptowalutami. Przyznajemy również naszym zarejestrowanym Kontrahentom limit kredytowy, który umożliwia wykonywanie zamówień z odroczonym terminem płatności do wysokości limitu. Więcej informacji znajduje się na tej stronie.

Czy posiadacie plik integracyjny / XML / API umożliwiające pobieranie produktów cen i stanów magazynowych?

Tak, posiadamy API JSON umożliwiające dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen produktów z naszej oferty. Aby dowiedzieć się więcej - skontaktuj się z Działem Handlowym B2B. API dostępne jest pod adresem http://supertech.pl/api/products (do pobrania: st_api_products.pdf)

Czy wystawiacie fakturę do każdego zamówienia czy zbiorczo np. raz w miesiącu?

Wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia osobno.

Czy obsługujecie płatność za pobraniem w modelu b2b?

Podczas dostawy do Partnera - tak, podczas dostawy do Klienta Końcowego (dropshipping) - nie.

Czy po zakupie sprzętu w modelu b2b / dropshipping przyjmujecie zwroty lub reklamacje?

Standardowo większość produktów objętych jest gwarancją producenta i Nabywcy przysługuje prawo korzystania z gwarancji. Inne formy gwarancji tj. rękojmia lub zwrot produktów niesprzedanych przez Partnera jest niemożliwy.

Jaki jest czas dostawy produktów oraz godzina graniczna złożenia zamówienia?

Wszystkie kwestie związane z dostawą wyjaśniamy na tej stronie - https://supertech.pl/info/warunki_dostawy

Czy do zamówionych w modelu dropshipping produktów mogę dodać własny list przewozowy?

Niestety nie - ta opcja jest obecnie niedostępna.