SuperTech Sp. z o.o.

Firma z branży IT, zrodzona z pasji do komputerów zajmująca się projektami sprzedażowymi sprzętu komputerowego, elektroniki użytkowej i oprogramowania.

SuperTech to Rzetelna Firma!
Śledź nasze media społecznościowe!
 

Serwis techniczny

Kontakt z serwisem w sprawie realizacji reklamacji – serwis@supertech.pl. Informujemy, że ze względu na charakter pracy, serwis nie przyjmuje połączeń telefonicznych.


ZANIM ROZPOCZNIESZ – PRZECZYTAJ ZASADY!


Informujemy, że zgłoszenia serwisowe oraz towar do reklamacji przyjmujemy wyłącznie od Nabywców będących Klientami naszej firmy. Nie przyjmujemy zgłoszeń od osób prywatnych lub firm, które nabyły towar pochodzący z naszej dystrybucji na rynku wtórnym. Ma to związek z problemami rozliczeniowymi w przypadku konieczności wystawienia korekty. W przypadku chęci reklamowania towaru nabytego na rynku wtórnym – prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą (wystawcą Państwa faktury/paragonu).


W związku z częstymi problemami podczas realizacji zgłoszeń, informujemy, że wszystkie produkty wysyłane do naprawy gwarancyjnej muszą być dostarczone do serwisu z ORYGINALNYM OPROGRAMOWANIEM UKŁADOWYM (bios/firmware). Producent odrzuca wszystkie reklamacje, w których wykryje ingerencję w oprogramowanie BIOS/FIRMWARE ze względu na zapis o zakazie ingerencji użytkownika w oprogramowanie urządzenia. Takie reklamacje są odrzucane przez producenta bez weryfikacji konkretnej, zgłoszonej usterki. Urządzenie w którym wykryto ingerencję w oprogramowanie układowe urządzenia, traci jednocześnie bezpowrotnie gwarancję producenta/rękojmię.


Wszystkie urządzenia przekazywane do nas na gwarancję powinny być pozbawione dodatkowych akcesoriów (płyt CD, oryginalnych kartonów, instrukcji itp). Urządzenia powinny być wysłane w opakowaniach zastępczych, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie (folie bąbelkowe, kartony, wypełniacze). Serwis zastrzega sobie prawo do nie zwracania akcesoriów oryginalnych (pudełek, płyt, śledzi, kartonów) po powrocie urządzenia z naprawy serwisowej. Zastrzegamy sobie także prawo do nie przyjmowania przesyłek serwisowych nieprawidłowo zabezpieczonych/uszkodzonych.


Wypełnij starannie wszystkie poniższe pola zgłoszenia reklamacyjnego. Możliwie obszernie opis usterkę i okoliczności jej występowania. Właściwe wypełnienie formularza gwarantuje szybsze przyjęcie i procesowanie zgłoszenia przez nasz dział techniczny oraz serwis zewnętrzny oraz ograniczy ryzyko bezpodstawnego odrzucenia zgłoszenia.

WAŻNE! Nie wysyłaj produktów do naszego magazynu dopóki nie otrzymasz zwrotnie od naszego pracownika dalszych instrukcji oraz etykiety RMA.


ZGŁOSZENIE RMA

Imię i nazwisko zgłaszającego Telefon kontaktowy Adres e-mail kontaktowy
 
Nazwa firmy nabywcy oraz NIP Adres odsyłki towaru
(w przypadku zwrotu produktu naprawionego/nowego)
Numer konta bankowego
(w przypadku zwrotu środków z wystawionej korekty)
lp. Numer seryjny produktu Model urządzenia
(kod producenta)
Opis usterki, objawów oraz okoliczności jej zauważenia
(możliwie najbardziej szczegółowy, usprawni proces reklamacji)
Numer faktury zakupowej
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.