Twoi Eksperci IT, elektro & smart
Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart
Czy szukasz produktów pod jednorazowe zamówienie lub przetarg?Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży Hurtowej!Napisz na adres [email protected] lub zadzwoń 58 500 87 78 Możliwie najbardziej szczegółowo opisz czego poszukujesz, najlepiej podając kody produktów lub linki do produktów w naszym systemie wraz z ilościami. Dedykowani specjaliści dobiorą produkty oraz w Twoim imieniu wynegocjują najlepsze ceny z producentami! Na większość zapytań ofertowych odpowiadamy w ciągu 1-2 godzin, staramy się nie przekraczać 24 godzin. Myślisz o długofalowej współpracy hurtowej?
Ważne! Jeśli myślisz o większym zamówieniu - zawsze warto wysłać do nas e-mail na adres [email protected] w celu uzyskania indywidualnej oferty cenowej pod konkretne zamówienie. Przy jednorazowym zamówieniu wielu produktów o znacznej wartości - jesteśmy w stanie zaoferować niższe niż systemowe ceny. Czy mogę zamawiać produkty w cenach hurtowych z dostawą do Klienta Końcowego (dropshipping)?Tak, nasz system umożliwia zdefiniowanie adresu pod który zostanie dostarczone zamówienie, możesz w tym miejscu podać adres swojej firmy/sklepu lub adres Klienta Końcowego, przesyłka zostanie dostarczona wprost do Klienta.Jakie są sposoby płatności? Czy można uzyskać limit kredytowy?System oferuje możliwość przedpłaty poprzez tpay (blik, karta płatnicza lub szybki przelew) a także przelew tradycyjny lub płatność kryptowalutami. Przyznajemy również naszym zarejestrowanym Kontrahentom limit kredytowy, który umożliwia wykonywanie zamówień z odroczonym terminem płatności do wysokości limitu. Więcej informacji znajduje się na tej stronie.Czy posiadacie plik integracyjny / XML / API umożliwiające pobieranie produktów cen i stanów magazynowych?Tak, posiadamy API JSON umożliwiające dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen produktów z naszej oferty. Aby dowiedzieć się więcej - skontaktuj się z Działem Handlowym B2B. API dostępne jest pod adresem http://supertech.pl/api/products (instrukcja do pobrania: st_api_products.pdf).Posiadamy również automatycznie aktualizowany plik ze stanami magazynowymi w dwóch formatach:
Czy posiadacie dwukierunkowe API umożliwiające pobieranie stanów magazynowych, informacji o zamówieniu, listach przewozowych oraz fakturach?Ta usługa została wdrożona niedawno pod roboczą nazwą APIv2 - jest udostępniana wyłącznie kluczowym Partnerom SuperTech.pl w celu ułatwienia składania zamówień i przekazywania informacji o złożonych już zamówieniach do zewnętrznych systemów sklepowych Partnera. Jeżeli jesteś zainteresowany/a tą usługą - skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.Czy wystawiacie fakturę do każdego zamówienia czy zbiorczo np. raz w miesiącu?Wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia osobno.Czy obsługujecie płatność za pobraniem w modelu b2b?W obecnej chwili w żadnej z form dostaw nie obsługujemy płatności za pobraniem.Czy po zakupie sprzętu w modelu b2b / dropshipping przyjmujecie zwroty lub reklamacje?Standardowo większość produktów objętych jest gwarancją producenta i Nabywcy przysługuje prawo korzystania z gwarancji. Inne formy gwarancji tj. rękojmia lub zwrot produktów niesprzedanych przez Partnera jest niemożliwy.Jaki jest czas dostawy produktów oraz godzina graniczna złożenia zamówienia?Wszystkie kwestie związane z dostawą wyjaśniamy na tej stronie - https://supertech.pl/info/warunki_dostawy.htmlCzy do zamówionych w modelu dropshipping produktów mogę dodać własny list przewozowy?Niestety nie - ta opcja jest obecnie niedostępna.Czy oferują Państwo możliwość współpracy w modelu dropshipping z osobą prywatną działającą na podstawie działalności nierejestrowanej?Aktualnie współpracujemy wyłącznie z osobami prowadzącymi już działalność gospodarczą i/lub spółkami prawa handlowego. Nie współpracujemy w modelu dropshipping z osobami prywatnymi. |