Twoi Eksperci IT, elektro & smart

0

Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart

Współpraca Hurtowa i B2B

Czy szukasz produktów pod jednorazowe zamówienie lub przetarg?

Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży Hurtowej!
Napisz na adres [email protected] lub zadzwoń 58 500 87 78
Możliwie najbardziej szczegółowo opisz czego poszukujesz, najlepiej podając kody produktów lub linki do produktów w naszym systemie wraz z ilościami.
Dedykowani specjaliści dobiorą produkty oraz w Twoim imieniu wynegocjują najlepsze ceny z producentami!

Na większość zapytań ofertowych odpowiadamy w ciągu 1-2 godzin, staramy się nie przekraczać 24 godzin.

Myślisz o długofalowej współpracy hurtowej?

  1. Załóż konto firmowe w naszym systemie - tutaj
  2. Napisz e-mail na adres [email protected] podając:
    - swój login podany podczas rejestracji
    - dokument potwierdzający rejestrację podmiotu (wyciąg z CEIDG lub KRS)
    - w 2-3 zdaniach czym zajmuje się firma oraz jakie kategorie produktowe interesują Ciebie najbardziej
    - przewidywany obrót miesięczny netto w pln
    - czy niezbędny jest dostęp do API
  3. Po weryfikacji przesłanego wniosku przyznamy Tobie odpowiedni próg rabatowy w systemie i powiadomimy Ciebie
  4. Gdy rabat zostanie przyznany - Twoje ceny automatycznie ulegną aktualizacji i będziesz już mógł zamawiać w cenach hurtowych (będąc zalogowanym)
  5. UWAGA! Koniecznie skontaktuj się z nami aby na Twoim koncie uaktywniono rabat dla firm, bez tego będziesz miał ceny standardowe.

Ważne! Jeśli myślisz o większym zamówieniu - zawsze warto wysłać do nas e-mail na adres [email protected] w celu uzyskania indywidualnej oferty cenowej pod konkretne zamówienie. Przy jednorazowym zamówieniu wielu produktów o znacznej wartości - jesteśmy w stanie zaoferować niższe niż systemowe ceny.



Czy mogę zamawiać produkty w cenach hurtowych z dostawą do Klienta Końcowego (dropshipping)?

Tak, nasz system umożliwia zdefiniowanie adresu pod który zostanie dostarczone zamówienie, możesz w tym miejscu podać adres swojej firmy/sklepu lub adres Klienta Końcowego, przesyłka zostanie dostarczona wprost do Klienta.

Jakie są sposoby płatności? Czy można uzyskać limit kredytowy?

System oferuje możliwość przedpłaty poprzez tpay (blik, karta płatnicza lub szybki przelew) a także przelew tradycyjny lub płatność kryptowalutami. Przyznajemy również naszym zarejestrowanym Kontrahentom limit kredytowy, który umożliwia wykonywanie zamówień z odroczonym terminem płatności do wysokości limitu. Więcej informacji znajduje się na tej stronie.

Czy posiadacie plik integracyjny / XML / API umożliwiające pobieranie produktów cen i stanów magazynowych?

Tak, posiadamy API JSON umożliwiające dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen produktów z naszej oferty. Aby dowiedzieć się więcej - skontaktuj się z Działem Handlowym B2B. API dostępne jest pod adresem http://supertech.pl/api/products (instrukcja do pobrania: st_api_products.pdf).
Posiadamy również automatycznie aktualizowany plik ze stanami magazynowymi w dwóch formatach: UWAGA: Otwarcie powyższych plików wymaga posiadania konta typu firmowego w systemie SuperTech wraz z aktywną usługą API v1. Wymagany login i hasło.

Czy posiadacie dwukierunkowe API umożliwiające pobieranie stanów magazynowych, informacji o zamówieniu, listach przewozowych oraz fakturach?

Ta usługa została wdrożona niedawno pod roboczą nazwą APIv2 - jest udostępniana wyłącznie kluczowym Partnerom SuperTech.pl w celu ułatwienia składania zamówień i przekazywania informacji o złożonych już zamówieniach do zewnętrznych systemów sklepowych Partnera. Jeżeli jesteś zainteresowany/a tą usługą - skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.

Czy wystawiacie fakturę do każdego zamówienia czy zbiorczo np. raz w miesiącu?

Wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia osobno.

Czy obsługujecie płatność za pobraniem w modelu b2b?

W obecnej chwili w żadnej z form dostaw nie obsługujemy płatności za pobraniem.

Czy po zakupie sprzętu w modelu b2b / dropshipping przyjmujecie zwroty lub reklamacje?

Standardowo większość produktów objętych jest gwarancją producenta i Nabywcy przysługuje prawo korzystania z gwarancji. Inne formy gwarancji tj. rękojmia lub zwrot produktów niesprzedanych przez Partnera jest niemożliwy.

Jaki jest czas dostawy produktów oraz godzina graniczna złożenia zamówienia?

Wszystkie kwestie związane z dostawą wyjaśniamy na tej stronie - https://supertech.pl/info/warunki_dostawy.html

Czy do zamówionych w modelu dropshipping produktów mogę dodać własny list przewozowy?

Niestety nie - ta opcja jest obecnie niedostępna.

Czy oferują Państwo możliwość współpracy w modelu dropshipping z osobą prywatną działającą na podstawie działalności nierejestrowanej?

Aktualnie współpracujemy wyłącznie z osobami prowadzącymi już działalność gospodarczą i/lub spółkami prawa handlowego. Nie współpracujemy w modelu dropshipping z osobami prywatnymi.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Twój Koszyk