Twoi Eksperci IT, elektro & smart

0

Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart

Praca w SuperTech.pl

Asystent/ka w dziale sprzedaży

Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Asystenta/ki sprzedaży.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
  • nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień klientów (kontrola procesu)
  • tworzenie zamówień u zewnętrznych partnerów
  • przyjmowanie i obsługa reklamacji i zwrotów handlowych
  • obsługa zgłoszeń e-mail oraz telefonicznych
Od kandydatów oczekujemy:
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • dobrej znajomości obsługi komputera
  • skrupulatności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
  • umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Gdyni
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • umowę dopasowaną do oczekiwań
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.

Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected].
Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐



Specjalista ds. obsługi przetargów

Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi przetargów.

Do profilu niniejszego ogłoszenia będą pasowały idealnie osoby, które dotąd miały styczność z pozyskiwaniem zapytań, przygotowaniem i składaniem ofert w przetargach na zakup sprzętu (preferowany sprzęt komputerowy) dla jednostek budżetowych oraz przedsiębiorstw prywatnych skali średniej i dużej.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
  • proaktywne wyszukiwanie zapytań przetargowych
  • obsługa hurtowych zapytań przetargowych - wyceny wg. specyfikacji
  • przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej
  • konsultacje produktowe z opiekunami firmy u zewnętrznych partnerów
Od kandydatów oczekujemy:
  • rozumienia podstawowych parametrów komputerów i urządzeń sieciowych
  • orientacji lub chęci zorientowania się w aktualnych trendach technologicznych
  • doświadczenia w zakresie obsługi przetargowej jednostek budżetowych i prywatnych
  • łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
  • umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • umowę dopasowaną do oczekiwań
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wysokie premie finansowe za osiągnięte wyniki
  • możliwość udziału w technicznych szkoleniach i procesach certyfikacji opłaconych przez firmę
  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Gdyni Chylonii
  • świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.

Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected].
Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐



Specjalista ds. handlowych - opiekun klienta

Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. handlowych.

Do profilu niniejszego ogłoszenia będą pasowali idealnie studenci ostatnich lat kierunków techniczno-informatycznych lub osoby, które miały styczność ze sprzedażą lub zakupami sprzętu komputerowego lub sieciowego. Jeśli jednak nie masz umiejętności technicznych, a ponadto lubisz nowe wyzwania - koniecznie zgłoś się do nas. Pokażemy i nauczymy Cię technik naszej pracy zanim osiągniesz perfekcję 😁

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
  • bieżąca obsługa zamówień Klientów - telefoniczna oraz e-mailowa
  • obsługa hurtowych zapytań ofertowych - wyceny wg. specyfikacji
  • przygotowanie ofert handlowych wg. założeń i wytycznych
  • konsultacje produktowe z opiekunami firmy u zewnętrznych partnerów
Od kandydatów oczekujemy:
  • rozumienia podstawowych parametrów komputerów i urządzeń sieciowych (mile widziane)
  • orientacji lub chęci zorientowania się w aktualnych trendach technologicznych (mile widziane)
  • łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
  • umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • umowę dopasowaną do oczekiwań
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wysokie premie finansowe za osiągnięte wyniki
  • możliwość udziału w technicznych szkoleniach i procesach certyfikacji opłaconych przez firmę
  • świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.

Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected].
Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Twój Koszyk