Asystent/ka w dziale sprzedaży
Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Asystenta/ki sprzedaży.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
- nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień klientów (kontrola procesu)
- tworzenie zamówień u zewnętrznych partnerów
- przyjmowanie i obsługa reklamacji i zwrotów handlowych
- obsługa zgłoszeń e-mail oraz telefonicznych
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- dobrej znajomości obsługi komputera
- skrupulatności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
- umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Gdyni
- niezbędne narzędzia do pracy
- umowę dopasowaną do oczekiwań
- atrakcyjne wynagrodzenie
- świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.
Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected]. Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐
Specjalista ds. obsługi przetargów
Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi przetargów.
Do profilu niniejszego ogłoszenia będą pasowały idealnie osoby, które dotąd miały styczność z pozyskiwaniem zapytań, przygotowaniem i składaniem ofert w przetargach na zakup sprzętu (preferowany sprzęt komputerowy) dla jednostek budżetowych oraz przedsiębiorstw prywatnych skali średniej i dużej.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
- proaktywne wyszukiwanie zapytań przetargowych
- obsługa hurtowych zapytań przetargowych - wyceny wg. specyfikacji
- przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej
- konsultacje produktowe z opiekunami firmy u zewnętrznych partnerów
Od kandydatów oczekujemy:
- rozumienia podstawowych parametrów komputerów i urządzeń sieciowych
- orientacji lub chęci zorientowania się w aktualnych trendach technologicznych
- doświadczenia w zakresie obsługi przetargowej jednostek budżetowych i prywatnych
- łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
- umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
- niezbędne narzędzia do pracy
- umowę dopasowaną do oczekiwań
- atrakcyjne wynagrodzenie
- wysokie premie finansowe za osiągnięte wyniki
- możliwość udziału w technicznych szkoleniach i procesach certyfikacji opłaconych przez firmę
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Gdyni Chylonii
- świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.
Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected]. Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐
Specjalista ds. handlowych - opiekun klienta
Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego. Do naszego super zespołu handlowego poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. handlowych.
Do profilu niniejszego ogłoszenia będą pasowali idealnie studenci ostatnich lat kierunków techniczno-informatycznych lub osoby, które miały styczność ze sprzedażą lub zakupami sprzętu komputerowego lub sieciowego. Jeśli jednak nie masz umiejętności technicznych, a ponadto lubisz nowe wyzwania - koniecznie zgłoś się do nas. Pokażemy i nauczymy Cię technik naszej pracy zanim osiągniesz perfekcję 😁
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
- bieżąca obsługa zamówień Klientów - telefoniczna oraz e-mailowa
- obsługa hurtowych zapytań ofertowych - wyceny wg. specyfikacji
- przygotowanie ofert handlowych wg. założeń i wytycznych
- konsultacje produktowe z opiekunami firmy u zewnętrznych partnerów
Od kandydatów oczekujemy:
- rozumienia podstawowych parametrów komputerów i urządzeń sieciowych (mile widziane)
- orientacji lub chęci zorientowania się w aktualnych trendach technologicznych (mile widziane)
- łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi
- umiejętności obsługi prostych systemów handlowych oraz Excela i Outlooka 😉
Oferujemy:
- niezbędne narzędzia do pracy
- umowę dopasowaną do oczekiwań
- atrakcyjne wynagrodzenie
- wysokie premie finansowe za osiągnięte wyniki
- możliwość udziału w technicznych szkoleniach i procesach certyfikacji opłaconych przez firmę
- świetną i przyjazną atmosferę w pracy
W przypadku pytań dot. powyższej oferty napisz do nas, chętnie odpowiemy.
Jeśli chcesz aplikować na powyższe stanowisko - nie wahaj się! Wyślij swoje CV na adres [email protected]. Będzie świetnie jeśli w wiadomości napiszesz także kilka słów o sobie 👋 Być może czekamy właśnie na Ciebie! 🧐
|