Twoi Eksperci IT, elektro & smart

0

Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart

Warunki gwarancji

  • Wszystkie produkty sprzedawane przez nas są nowe (chyba, że w ofercie zaznaczono inaczej) i są objęte gwarancją producenta.
  • W celu zgłoszenia usterki gwarancyjnej, należy wypełnić ten formularz, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi przez naszego pracownika.
  • Czas gwarancji liczony jest w pełnych miesiącach od dnia wystawienia faktury VAT. Liczba miesięcy gwarancji podana jest w opisie oferty.
  • Realizacja zgłoszenia reklamacyjnego trwa od 14 do 30 dni w zależności od tego czy produkt będzie obsługiwany serwisowo lokalnie czy przesłany do zagranicznej siedziby producenta. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji naprawy gwarancyjnej może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od SuperTech.

WAŻNE! Nie odsyłaj produktu do naszego magazynu przed otrzymaniem numeru reklamacji (nadanego przez pracownika SuperTech). Paczki bez nadanego numeru reklamacji nie są przyjmowane w magazynie i mogą wrócić do Ciebie na Twój koszt. Adres odsyłki produktu przekażemy w zwrotnej wiadomości po wypełnieniu formularza reklamacyjnego.

Twój Koszyk