Twoi Eksperci IT, elektro & smart

0

Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Zanim zamówisz

Kupując w naszym sklepie masz gwarancję, że kupujesz oryginalne produkty, zawsze nowe i nieużywane. Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta honorowaną w autoryzowanych serwisach. Jeżeli produkt pochodzi ze zwrotu lub był używany, zawsze nad ceną widnieje wyraźna informacja "PRODUKT PO ZWROCIE".
Przewidywany czas doręczenia przesyłki z produktem prezentujemy w dwóch miejscach:
  • na stronie produktu, pod ceną, w sekcji "Sprawdź opcje i czas dostawy"
  • na stronie zamówienia (po jego złożeniu i opłaceniu) przy każdym produkcie
Musisz jednak pamiętać, że szacowany czas dostawy jest automatycznie wyliczony na podstawie godziny złożenia i opłacenia zamówienia oraz historii dostarczonych przesyłek, może się różnić w niektórych przypadkach.
Dokładamy starań aby nasza oferta była kompletna i zawsze aktualna. W 99% przypadków - jeżeli widzisz dostępny na stronie produkt w konkretnej ilości, to taką właśnie ilość jesteśmy w stanie Tobie dostarczyć. Rzadko, najczęściej w przypadku zakupu ostatnich sztuk, może dojść do sytuacji, w której system umożliwi złożenie zamówienia pomimo, że produkt faktycznie nie jest już dostępny w magazynie. Dzieje się tak z powodu tego, że nasze stany magazynowe są aktualizowane kilka-kilkanaście razy dziennie. Aby uzyskać pewność dotyczącą dostępności wybranego produktu - skontaktuj się z nami, chętnie sprawdzimy aktualną dostępność dla Ciebie.
Nie musisz - nie jest to wymagane, zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta oraz logowania się.
Posiadanie konta daje naszym stałym klientom dodatkowe benefity w postaci promocji i rabatów.
Na ten moment realizujemy zamówienia po zaksięgowaniu płatności lub w limicie kredytowym. Nie oferujemy metody płatności "za pobraniem". Wszystkie metody płatności są opisane pod linkiem: https://supertech.pl/info/metody_platnosci.html
Wspieramy niemal wszystkie popularne metody płatności, w tym w szczególności:
  • płatności BLIK, e-przelewy, PayPO oraz kartą płatniczą - system tpay.com
  • płatności ratalne - system comfino oraz tpay
  • przelewem na konto na podstawie pro-formy - prześlemy ją w ciągu 15 minut po złożeniu zamówienia
  • płatności kryptowalutami
  • płatność odroczoną po przyznaniu limitu
Wszystkie metody płatności opisujemy szczegółowo na stronie: https://supertech.pl/info/metody_platnosci.html
Podczas składania zamówienia należy wybrać odpowiednią metodę płatności: Przelew bankowy (proforma). Na podstawie podanych danych system automatycznie wygeneruje taki dokument w ciągu 15 min i zostanie wysłany na podany adres e-mail. Proforma będzie również dostępna z możliwością wielokrotnego pobierania pod linkiem na stronie zamówienia w sekcji „Dokumenty”. Link do strony zamówienia jest wysyłany zaraz po jego złożeniu.
Do zamówień nie zawierających numeru NIP wystawiamy e-paragon fiskalny posiadający taką samą wartość prawną jak paragon papierowy. W celu uzyskania faktury na osobę fizyczną prosimy o zaznaczenie opcji "Chcę, aby na fakturze wydrukowano Dane Odbiorcy (dostawy)". Po zaznaczeniu takiej opcji wystawimy fakturę zamiast e-paragonu fiskalnego.
SuperTech.pl jest sklepem internetowym. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie prowadzimy stacjonarnej sprzedaży. Nasze magazyny logistyczne są zlokalizowane poza Trójmiastem. Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym biurze w Gdyni po uprzednim złożeniu i opłaceniu zamówienia na naszej stronie internetowej. Potrzebujemy jednak czasu na odebranie Twojego zamówienia z magazynu centralnego i dostarczenie do Gdyni, zwykle trwa do 1-3 dni roboczych. O możliwości odbioru - dostarczeniu produktu do naszego punktu - powiadomimy Ciebie wiadomością SMS.
Czas potrzebny na odbiór osobisty swojego zamówienia sprawdzisz na stronie produktu, a także za pośrednictwem naszej infolinii.

W trakcie realizacji zamówienia

Dokument sprzedaży wystawiamy w momence, gdy Twoje zamówienie zostanie spakowane i przygotowane dla kuriera. Nie możemy wystawić dokumentu sprzedaży szybciej. Wynika to z konieczności sporządzenia odpowiednich dokumentów magazynowych wraz z fakturą. Prosimy wziąć pod uwagę, szczególnie na przełomie miesięcy, że faktura może zostać wystawiona w ciągu kilku dni od momentu złożenia i opłacenia zamówienia, w chwili jego faktycznej realizacji.

Powyższe jest zgodne z przepisami gdyż ogólna zasada (określona w art. 106i ust. 1 ustawy o VAT) mówi, że fakturę należy wystawić do 15. dnia kolejnego miesiąca po miesiącu, w którym wykonano usługę lub dostarczono towar.
Listy przewozowe znajdziesz:
  • na stronie zamówienia, link do niej wysłaliśmy mailem po jego złożeniu
  • w mailu z fakturą/paragonem, który wysłaliśmy po spakowaniu Twojej paczki
Swoją paczkę możesz śledzić klikając na link/logo przewoźnika, system skieruje Ciebie do aplikacji śledzenia przesyłki.
Jeżeli jeszcze nie widzisz swojego listu przewozowego, poczekaj, magazyn dodaje numery listów do późnych godzin nocnych.
Ze względu na automatyzację procesów magazynowych oraz procesu fakturowania, jest to trudne zadanie. Tuż po złożeniu Twojego zamówienia wszystkie dane trafiają do systemu magazynowego i rozpoczyna się proces pakowania. Zatrzymanie tego procesu jest trudne, a czasem nawet niemożliwe. W rzadkich przypadkach jesteśmy w stanie zmienić dane dostawy lub dane do faktury po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr 58 500 87 78. Sprawdzimy możliwości w Twoim przypadku.
Na stronie swojego zamówienia znajdziesz przewidywany czas dostawy poszczególnych produktów. Znajduje się on obok nazwy zamówionego produktu. Link do strony zamówienia przekazaliśmy Tobie w momencie składania zamówienia oraz w e-mailu zawierającym fakturę/paragon.
Od momentu przekazania Twojego zamówienia firmie kurierskiej nie mamy żadnego wpływu na dzień oraz godzinę jego doręczenia. Dysponujemy wyłącznie przewidywaniami, bazującymi na historii dostarczonych przesyłek firmy kurierskiej.

Informację na temat numeru listu przewozowego przekazaliśmy Tobie w e-mailu z fakturą/e-paragonem. Numer listu i nazwa firmy kurierskiej obsługującej Twoją paczkę jest także dostępna na stronie Twojego zamówienia, którego link wysłaliśmy po jego złożeniu. Jeżeli zamówienie zostało złożone za pośrednictwem Marketplace'ów - numer listu przewozowego został umieszczony w odpowiednim miejscu tego Marketplace'u.

Istnieje kilka spososób, aby odbiór zamówienia od kuriera był wygodniejszy:
  • wejdź na stronę śledzenia przesyłki firmy kurierskiej,
  • niektórzy kurierzy podają przewidywany dzień oraz zakres godzin dostawy - zweryfikuj je,
  • jeśli wiesz, że nie możesz być w domu, spróbuj przekierować przesyłkę do punktu odbioru np. sklepów Żabki, ParcelShopów itp.
  • w niektórych przypadkach istnieje możliwość zmiany dnia lub godzin doręczenia, zależy to od firmy kurierskiej,
  • skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej, aby uzyskać numer telefonu kuriera doręczającego,
  • na infolinii firmy kurierskiej uzyskasz bardziej szczegółowe informacje na temat losów przesyłki
Pomimo tego, że jesteśmy nadawcą przesyłki - kiedy jest ona w drodze, nie mamy już na nią praktycznie żadnego wpływu.
Na naszej stronie widnieje przewidywany czas realizacji zamówień z określonego magazynu. Niestety ze względu na rozmiar niektórych produktów są one dostarczane w inny sposób niż tradycyjne, mniejsze produkty. Dlatego czas realizacji często jest dłuższy niż przy standardowych wysyłkach.

Po dostarczeniu zamówienia

Odmów odbioru przesyłki, a jeżeli już ją odebrałeś/aś - niezwłocznie spisz protokół szkody z kurierem doręczającym lub elektroniczny protokół szkody na stronie internetowej przewoźnika, który dostarczał Twoje produkty. Informacje na temat tego w jaki sposób sporządzić protokół szkody uzyskasz na infolinii firmy kurierskiej.
Powiadom nas o uszkodzeniu Twojej przesyłki wysyłając reklamację za pośrednictwem formularza https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=claim nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze instrukcje dot. postępowania w tej sprawie.
Możesz także zadzwonić na numer naszej infolinii 58 500 87 78 w godzinach pracy biura.

Formularze zgłoszenia szkody poszczególnych firm kurierskich:
W zależności od tego jakie dane Nabywcy podałeś/aś podczas składania zamówienia, wystawimy Tobie fakturę VAT lub paragon fiskalny do złożonego zamówienia. Fakturę lub paragon znajdziesz:
  • na stronie zamówienia, w sekcji "Dokumenty" - link do strony zamówienia przesłaliśmy zaraz po jego złożeniu
  • we wiadomości e-mail wysłanej zaraz po wystawieniu dokumentu, w załączniku PDF
Fakturę możesz pobrać i wydrukować w dowolnym momencie, jest dostępna w PDF.
Do zamówień nie zawierających numeru NIP wystawiamy e-paragon fiskalny posiadający taką samą wartość prawną jak paragon papierowy. Nie drukujemy paragonu papierowego i nie dołączamy go do przesyłki. Link do e-paragonu odnajdziesz także we wskazanych wyżej miejscach.
Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Wypełnij ten formularz odstąpienia od umowy, wtedy zwrot będzie szybki i bezproblemowy, otrzymasz również elektroniczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia: https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=return Po wypełnieniu formularza zaczekaj, nasz pracownik przekaże Tobie dalsze instrukcje postępowania.

Wszystkie zasady zwrotów opisujemy szczegółowo na stronie: https://supertech.pl/info/warunki_zwrotow.html
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są co najmniej 2 letnią gwarancją (chyba, że na stronie produktu wyraźnie zaznaczono inaczej). Najszybszym sposobem realizacji roszczenia reklamacyjnego jest zgłoszenie sprawy bezpośrednio do producenta produktu - w takiej sytuacji najczęściej producent naprawi lub wymieni produkt w autoryzowanym serwisie. Sposób założenia zgłoszenia gwarancyjnego znajdziesz na stronie https://supertech.pl/info/gwarancja.html po wybraniu producenta Twojego urządzenia. Jeżeli nie chcesz skorzystać z możliwości serwisu producenta - prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie, otrzymasz elektroniczne potwierdzenie przyjęcia reklamacji: https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=claim Po wypełnieniu formularza zaczekaj, nasz pracownik przekaże Tobie dalsze instrukcje postępowania.
Naturalnie, zgodnie z prawem mamy obowiązek odebrać od Ciebie zużyty sprzęt elektryczny. Odbierzemy zużyty sprzęt elektryczny od Ciebie na zasadzie "1 do 1" - tzn. jeśli kupiono nowy komputer, odbierzemy od Ciebie stary komputer. Wszystkie informacje na temat tego procesu znajdziesz na dedykowanej stronie pod adresem: https://supertech.pl/info/odbior_zuzytego_sprzetu.html

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z nami

Twój Koszyk