Twoi Eksperci IT, elektro & smart

0

Twoi Eksperci IT, Elektro i Smart

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Zanim zamówisz

Kupując w naszym sklepie masz gwarancję, że kupujesz oryginalne produkty, zawsze nowe i nieużywane. Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta honorowaną w autoryzowanych serwisach. Jeżeli produkt pochodzi ze zwrotu lub był używany, zawsze nad ceną widnieje wyraźna informacja "PRODUKT PO ZWROCIE".
Przewidywany czas doręczenia przesyłki z produktem prezentujemy w dwóch miejscach:
  • na stronie produktu, pod ceną, w sekcji "Sprawdź opcje i czas dostawy"
  • na stronie zamówienia (po jego złożeniu i opłaceniu) przy każdym produkcie
Musisz jednak pamiętać, że szacowany czas dostawy jest automatycznie wyliczony na podstawie godziny złożenia i opłacenia zamówienia oraz historii dostarczonych przesyłek, może się różnić w niektórych przypadkach.
Dokładamy starań aby nasza oferta była kompletna i zawsze aktualna. W 99% przypadków - jeżeli widzisz dostępny na stronie produkt w konkretnej ilości, to taką właśnie ilość jesteśmy w stanie Tobie dostarczyć. Rzadko, najczęściej w przypadku zakupu ostatnich sztuk, może dojść do sytuacji, w której system umożliwi złożenie zamówienia pomimo, że produkt faktycznie nie jest już dostępny w magazynie. Dzieje się tak z powodu tego, że nasze stany magazynowe są aktualizowane kilka-kilkanaście razy dziennie. Aby uzyskać pewność dotyczącą dostępności wybranego produktu - skontaktuj się z nami, chętnie sprawdzimy aktualną dostępność dla Ciebie.
Nie musisz - nie jest to wymagane, zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta oraz logowania się.
Posiadanie konta daje naszym stałym klientom dodatkowe benefity w postaci promocji i rabatów.
Na ten moment realizujemy zamówienia po zaksięgowaniu płatności lub w limicie kredytowym. Nie oferujemy metody płatności "za pobraniem". Wszystkie metody płatności są opisane pod linkiem: https://supertech.pl/info/metody_platnosci.html
Wspieramy niemal wszystkie popularne metody płatności, w tym w szczególności:
  • płatności BLIK, e-przelewy, paypal oraz kartą płatniczą - system tpay.com
  • płatności ratalne - system comfino oraz tpay
  • przelewem na konto na podstawie pro-formy - prześlemy ją w ciągu 15 minut po złożeniu zamówienia
  • płatności kryptowalutami
  • płatność odroczoną po przyznaniu limitu
Wszystkie metody płatności opisujemy szczegółowo na stronie: https://supertech.pl/info/metody_platnosci.html
Podczas składania zamówienia należy wybrać odpowiednią metodę płatności: Przelew bankowy (proforma). Na podstawie podanych danych system automatycznie wygeneruje taki dokument w ciągu 15 min i zostanie wysłany na podany adres e-mail. Proforma będzie również dostępna z możliwością wielokrotnego pobierania pod linkiem na stronie zamówienia w sekcji „Dokumenty”. Link do strony zamówienia jest wysyłany zaraz po jego złożeniu.
Do zamówień nie zawierających numeru NIP wystawiamy e-paragon fiskalny posiadający taką samą wartość prawną jak paragon papierowy. W celu uzyskania faktury na osobę fizyczną prosimy o zaznaczenie opcji "Chcę, aby na fakturze wydrukowano Dane Odbiorcy (dostawy)". Po zaznaczeniu takiej opcji wystawimy fakturę zamiast e-paragonu fiskalnego.

W trakcie realizacji zamówienia

Listy przewozowe znajdziesz:
  • na stronie zamówienia, link do niej wysłaliśmy mailem po jego złożeniu
  • w mailu z fakturą/paragonem, który wysłaliśmy po spakowaniu Twojej paczki
Swoją paczkę możesz śledzić klikając na link/logo przewoźnika, system skieruje Ciebie do aplikacji śledzenia przesyłki.
Jeżeli jeszcze nie widzisz swojego listu przewozowego, poczekaj, magazyn dodaje numery listów do późnych godzin nocnych.
Ze względu na automatyzację procesów magazynowych oraz procesu fakturowania, jest to trudne zadanie. Tuż po złożeniu Twojego zamówienia wszystkie dane trafiają do systemu magazynowego i rozpoczyna się proces pakowania. Zatrzymanie tego procesu jest trudne, a czasem nawet niemożliwe. W rzadkich przypadkach jesteśmy w stanie zmienić dane dostawy lub dane do faktury po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr 58 500 87 78. Sprawdzimy możliwości w Twoim przypadku.
Na stronie swojego zamówienia znajdziesz przewidywany czas dostawy poszczególnych produktów. Znajduje się on obok nazwy zamówionego produktu. Link do strony zamówienia przekazaliśmy Tobie w momencie składania zamówienia oraz w e-mailu zawierającym fakturę/paragon.
Na naszej stronie widnieje przewidywany czas realizacji zamówień z określonego magazynu. Niestety ze względu na rozmiar niektórych produktów są one dostarczane w inny sposób niż tradycyjne, mniejsze produkty. Dlatego czas realizacji często jest dłuższy niż przy standardowych wysyłkach.

Po dostarczeniu zamówienia

Odmów odbioru przesyłki, a jeżeli już ją odebrałeś/aś - niezwłocznie spisz protokół szkody z kurierem doręczającym lub elektroniczny protokół szkody na stronie internetowej przewoźnika, który dostarczał Twoje produkty. Informacje na temat tego w jaki sposób sporządzić protokół szkody uzyskasz na infolinii firmy kurierskiej.
Powiadom nas o uszkodzeniu Twojej przesyłki wysyłając reklamację za pośrednictwem formularza https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=claim nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze instrukcje dot. postępowania w tej sprawie.
Możesz także zadzwonić na numer naszej infolinii 58 500 87 78 w godzinach pracy biura.

Formularze zgłoszenia szkody poszczególnych firm kurierskich:
W zależności od tego jakie dane Nabywcy podałeś/aś podczas składania zamówienia, wystawimy Tobie fakturę VAT lub paragon fiskalny do złożonego zamówienia. Fakturę lub paragon znajdziesz:
  • na stronie zamówienia, w sekcji "Dokumenty" - link do strony zamówienia przesłaliśmy zaraz po jego złożeniu
  • we wiadomości e-mail wysłanej zaraz po wystawieniu dokumentu, w załączniku PDF
Fakturę możesz pobrać i wydrukować w dowolnym momencie, jest dostępna w PDF.
Do zamówień nie zawierających numeru NIP wystawiamy e-paragon fiskalny posiadający taką samą wartość prawną jak paragon papierowy. Nie drukujemy paragonu papierowego i nie dołączamy go do przesyłki. Link do e-paragonu odnajdziesz także we wskazanych wyżej miejscach.
Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Wypełnij ten formularz odstąpienia od umowy, wtedy zwrot będzie szybki i bezproblemowy, otrzymasz również elektroniczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia: https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=return Po wypełnieniu formularza zaczekaj, nasz pracownik przekaże Tobie dalsze instrukcje postępowania.

Wszystkie zasady zwrotów opisujemy szczegółowo na stronie: https://supertech.pl/info/warunki_zwrotow.html
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są co najmniej 2 letnią gwarancją (chyba, że na stronie produktu wyraźnie zaznaczono inaczej). Najszybszym sposobem realizacji roszczenia reklamacyjnego jest zgłoszenie sprawy bezpośrednio do producenta produktu - w takiej sytuacji najczęściej producent naprawi lub wymieni produkt w autoryzowanym serwisie. Chcąc uzyskać kontakt do serwisu producenta, skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail, wskażemy Tobie najwygodniejszy sposób zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego. Jeżeli nie chcesz skorzystać z możliwości serwisu producenta - prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie, otrzymasz elektroniczne potwierdzenie przyjęcia reklamacji: https://supertech.pl/reklamacja.html?request_type=claim Po wypełnieniu formularza zaczekaj, nasz pracownik przekaże Tobie dalsze instrukcje postępowania.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z nami

Twój Koszyk